Zorg dat u zichtbaar bent op Google

SEO zoals het hoort

Maar liefst 93% van alle online ervaringen beginnen bij een zoekmachine. Meer informatie heeft u waarschijnlijk niet nodig om in te zien dat vindbaarheid en positionering bij deze zoekrobots - en Google in het bijzonder - uitermate belangrijk zijn.

Bij Maverik krijgt u geen ellenlange epistel voorgeschoteld rond “wat is SEO” of “hoe verbeter ik mijn zichtbaarheid in zoekmachines”. En eerlijk gezegd… nobody cares.

Wat u nodig heeft, is een stevig, op maat gemaakt plan van aanpak om uw website zo vaak mogelijk als één van de eerste resultaten weer te geven bij elke relevante zoekopdracht in Google. Een zorgvuldig opgesteld traject met prioritaire actiepunten, timeframes en budgetindicaties; zowel op korte als lange termijn. Zo bent u gewaarborgd van een blijvende stroom bezoekers en behoudt u die kostbare toppositie(s).

Klinkt goed, maar hoe gaan we nu verder?
  1. Allereerst wordt een grondige analyse van uw website-architectuur gemaakt om alle technische pijnpunten in kaart te brengen. Deze dienen gecorrigeerd te worden vooraleer verdere actie te ondernemen, zodat Google uw website correct op kan nemen in haar databank.
  2. Vervolgens wordt de autoriteit t.o.v. de concurrentie en gebruikerservaring van uw website onder de loep genomen. Webpagina’s die op regelmatige basis kwalitatieve inhoud publiceren en een duidelijk antwoord bieden op de vragen van hun bezoekers worden nl. beloond met een betere positie.
  3. Supplementair mag u zich verwachten aan handige tips op sales- en marketingvlak waarmee u uw website kunt perfectioneren en uw merkimago zal versterken.
  4. Na enkele weken volgt een herevaluatie en nemen we de prestaties door of sturen we bij waar nodig. Zo bent u zeker dat uw geïnvesteerde centen ook effectief renderen en behoudt u een blijvende instroom van bezoekers.

Samengevat: u ontvangt een overzichtelijk stappenplan met de nodige uitleg, zodat u zelf aan de slag kunt met het optimaliseren van uw website. Alternatief is het uitbesteden van SEO (voornamelijk het technisch aspect) via Maverik, zodat u zich kunt blijven focussen op uw core business.

Heeft u nog vragen rond SEO? Vraag via onderstaand formulier naar een eerste kennismakingsgesprek; ik overloop dan graag met u samen de mogelijkheden en help u vrijblijvend een geschikte keuze te maken.

Help mij een SEO-traject uit te stippelen! Voetnoot: SEO versus SEA

Vaak wordt SEO (zoekmachineoptimalisatie) verward met SEA (zoekmachineadverteren); beide hebben namelijk betrekking op zichtbaarheid bij zoekrobots. SEO is het gratis, organische luik (waar u veel tijd moet investeren om degelijke resultaten te boeken), terwijl SEA het betalende deel (advertenties) omvat.

maverik SEO versus SEA

Een goede SEO-score creëren of behouden is echter veel arbeidsintensiever dan het lanceren van advertenties; u moet namelijk op regelmatige basis nieuwe inhoud publiceren en uw website bijsturen waar nodig. Om continue visibiliteit en maximale ROI te (kunnen) garanderen, moet u niet op één paard wedden, maar zowel op SEO als SEA inzetten. Als een bepaalde pagina niet schitterend scoort, bent u zo nog steeds zichtbaar tussen de betaalde resultaten.

Waarom kiezen voor SEA?

Nood aan onbetwistbare resultaten
en duidelijke afspraken?

Ik geloof in eerlijke samenwerking, pragmatisch maatwerk en open communicatie.
Geen kleine lettertjes, tussenpersonen, prefab-oplossingen of loze beloftes.

Wenst u een eerste kennismakingsgesprek in te plannen?
Vul dan onderstaand formulier in - wees zo gedetailleerd mogelijk a.u.b.

Gelieve een naam van min. 5 tekens in te geven.
Gelieve een geldig e-mailadres op te geven.
Gelieve minimaal 11 en maximaal 14 numerieke karakters in te geven.
Gelieve een bericht van min. 20 tekens te schrijven.